reklama

Výroky "múdrosti" zo života na intráku III.

..tretie a zaroven posledne(uz nepiseme)..ak sa nebudu pacit nevadi ;) nam sa pacia heheee

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Z: Išiel kamión so sviňami. Taký smrad tam bol. J: Čooo? Išiel kamil so sviňnami?

Z: Išla som vo výťahu s takým fajnym chlapom. A: Ako vieš?

A: Pekne voniaš. Z: Viem pazuchy som si naguličkovala.

Z: Ďakujem, že si ma zobudila, by som spala jak riňa (špina).

A: Čau, kde si? M: Ta v skrini, kde by som bol ? (zavrela som ho do skrine a potom som sa opytala taku blbost)

M: Ja kým to pochopím, zajtra sa zobudím a ti vynadám.

E: Zachovajte paniku. (:)

vymysleli sme nové hodnotenie na vysokej škole :

A- analfabet

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

B- blbec

C- cvok

D- debil

E- EXCELENT

Fx- FAMOUS EXAM - tie posledne dve sa nam najviac pacia a utesujeme sa s nimi ak nam nieco nevyjde ;)

;)

Andrea Hrubovčáková

Andrea Hrubovčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý vidí ako vyzeráte, ale zrátajte koľko z nich vidí, kto v skutočnosti ste.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu