reklama

Výroky "múdrosti" zo života na intráku II.

takžeee  fičííímee ďaleeeej :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V: Nechcete moju sestru? Predám zadarmo

A: To sa nemá dať polámať tak.

Z: Tato mi v sobotu robil hubové praženicu.

A: Jako píšem keď som pijana (úúplne krivo)

V: Mňa picháš do mňa?

A: Flitruješ s ním? I: Áno, filtrujem ho.

Z: To je moje pero, ty indián. M: Ty ribana.

A: Ja som jebla. V: Kto ti hovoril jesť? (keď som padla z postele)

M: Ty nefajčíš? V: Ne M: Ani cigarety?

Z: Už vieš plávať pod vodou? V: Hej, ako kotva.

A: Čím ďalej, tým ďalej.

Z: Aďa? A: čo? Z: jóóój, nič.

Z: Jóóój, jak sa mi nechce. A: Jóóój keby sa mi tak nechcelo jak sa mi chce. (jóójkacia mánia- občas je fajn sa vyjojčať)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

J: A prečo má potom také veľké ústa? no bodaj by nemala, keď tam pchá celý rožok.

A: Zuzi, zahni nám svetlo. (že zhasnúť mala)

A: Ja to cítim. Ostávam stará dievka! A ešte keď budem učiteľka! A: Abo to zmením na stará defka. J: To znie lepšie. ("úvaha" o mojom sex. živote)

A: Ja som asi tehotná. Ale kto je môj otec neviem.

Z: Ja tu tak spím! Ľahnem večer a vstanem až úplne ráno.

Z: Sneží! No možno večer bude.

A: To bolo v mojom druhom stave.

A: Ja ležuju. Nieže by som sa nudila, ale nudím sa.

vysvetlenie báb keď som sa pýtala na intranet (pri učení informatiky)

INTRANET - internet na intráku INTRAKNET - net, ktorý nemáme INTERNET- je všade

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V: Čo je múčiar? J:Krava čo mučí.Existuje aj nejaký strúhankár?

Andrea Hrubovčáková

Andrea Hrubovčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý vidí ako vyzeráte, ale zrátajte koľko z nich vidí, kto v skutočnosti ste.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu