reklama

Vyroky "mudrosti" zo zivota na intraku

...uz vopred sa ospravedlnujem za nevhodnost niektorych slov..mozno to ani tak vtipne nebude :) no v tej chvili to stalo za to ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

J: To ťa nebolí? A: Neviem, ja som to ešte nerobila, iba raz...(debata o depilačnom strojčeku) 

A: Kúpte si kolobežky. V: Na to treba vodický?

 A: Čo si ideš obliecť?Z: Košieľku. Ale inak je mi malá, to len kvôli golieru ju nosím. 

J: Keď pustím prúdom moč, tak sa vyprdím(počas debaty o tom, že som potrebovala ísť cikať)

 V: Rande na slepo? To Ivana bola slepá. 

J: To isto ona písala? Vyzerá tak sprosto, vyzerá jak much- muž. 

J: Dakto kypí vodu?

 J: Moja otázka stále znie, čo sa stane keď muž fúkne žene do riti. Kadiaľ to vyfúkne. (po dočítaní časopisu „eva“) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

J: Dnes som sedela s tým, vieš tá blondína

A: Ja si to chcem vidieť. („utekačka“ do kúpelne lebo niečo bolo vo vani) 

E: Ja to čakám, nemám gaťky. 

E: Biliardový bar s biliardovým „stôlom“. (snažila sa vysvetliť kde bola) 

A: Nechoď na balkón, veď si zo sprchy vyšla. J: A čo som mokrá? 

A: Mám taký suchý lakeť. J: Ja mám všetko suché, ešte aj gaťky. 

J: Bol tu Marek. Asi za tebou. A: Za mnou ne. Keď tak len fajčiť chodiť tu. (chcela som povedať, že tu len fajčiť chodí) 

J: Máte aj poštové číslo (smer) ? V: Né, ale vedľajšia dedina má  

J: Ja nekušem, ja som mierumilovná. Ja len obťažujem.

Andrea Hrubovčáková

Andrea Hrubovčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý vidí ako vyzeráte, ale zrátajte koľko z nich vidí, kto v skutočnosti ste.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu